ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





با من چه کردی زندگی


با من چه کردی زندگی ؟با من چه کردی؟

بالهای نحیفم را چگونه در هم شکستی

این بعض همیشگی را به کدامین گناه بر درگاه گلویم نهادی؟

با من چه کردی زندگی؟با من چه کردی؟

در پس کدامین ابر تنهایی گریسته بودم

که مرا اینگونه بر کویر خشک احساس تبعید نمودی

سر بر درگاه کدامین طلوع خورشید نهاده بودم

که فروغ دوچشمانم را ربودی

شمیم کدامین لاله ی عشق را بوئیده بودم

بر کدامین خاک فراموشی مغرورانه ایستادم

کین گونه مرا اسیر کردی

گناهم چه بود؟

با من چه کردی ؟بامن چه کردی زندگی؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 20:38 | |